DVD

Ja jag är då så uttråkad så det nästan borde vara olagligt! Idag har jag jobbat och höll på att få psykbryt på ett bar ben lindor. Snacka om att ha det jävligt jobbigt! Som tur var har jag jobbat med underbara människor som fort fått mig på bättre humör. Onska jag alltid fick jobba med dessa figurer =) Dagen på jobbet har varit underbar!! Just nu är det "Hemma bra men borta bäst".
Jag är så trött på att Anders ligger hemma på sofflocket och pillar navelen. Hoppas verkligen han köper företaget eller fixar sig ett annat jobb snart. Är ganska trött på att aldrig få vara själv.
Efter jobbet la jag mig på soffan och vilade mina trötta ögon, efter det åkte vi in till stan och gick en sväng i skogen. Super mysigt och Kita var överlycklig =)
Sen åkte vi till Willys och handlade lite bananer och lördagsgodis. Så nu sitter vi i soffan och tittar på tv. Det började nyss någon film på tv men jag kommer nog somna snart känns det som.

Idag har vi även slängt ut julgranen och plockat undan alla julsaker. Hur skönt som helst!!! Vill inte se skiten mer och som vanligt tappade granen alla sina små barr här inne, innan vi hann kasta ut den.. så jä*vla typiskt!!
Ja jag är en orolig själ, en aning upprörd också. Vet inte riktigt hur jag ska få bukt med detta. Har lagt bud på tradera på en Yoga DVD och hoppas jag vinner den så jag kan få lite lugn och ro i själen!! Orkar inte må dåligt och vill helst slippa ciggen så jag/ vi kanske kan skaffa familj någon gång... eller vad vet jag?!
Imorgon ska jag jobba kväll =) Så innan arbetspasset ska jag ta mig en promenad med hunden om det inte stormar som nu för då vet jag inte ens om jag kommer till jobbet. Efter att vi hade varit i stan innan kom vi inte in på uppfarten för det hade blåst dit världens snö driva. Så bilen står parkerad utanför staketet.
Ja vintern är underbar i Skåne :p
Jag är ledig mån, tis, ons och torsdag.. hoppas verkligen jag får fler pass så jag blir sysselsatt!! Klarar inte av att gå hemma och inte göra ett piss!
Nej jag längtar efter lite worldpeace i min själ haha.

Hoppas jag får sova som en gud i natt =)

Några Yoga positioner jag ska använda för att finna worldpeace ;) Fast jag ska nog börja med lite lättare övningar :p
Efter några.. typ år kanske jag kan våga mig på dessa extrema övningarna haha =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0