=D

Jag har fått så himla mycke jobb fram över så jag vet inte när jag är anträffbar. Vecka 9 ska vi dock vara uppe i Mora för Anders ska åka vasaloppet. Så vill man träffa mig live så kom till Mora vecka 9, annars kan man med mycke möda nå mig på mobilen =)
Åå vad jag älskar att jobba!!! Jag känner verkligen att livet har en mening, och min mening med livet är att jobba som ett litet svin för att sedan kunna njuta av en drömresa till vintern =)
Dom skulle lägga ut två 75% tjänster på avd 4 så jag ska va med och slåss om en tjänst!!! Tycker att det är min tur nu att får en rad att gå på. Jag håller tummar och tår för det. Det kanske inte är så mycke jobb med man kanske kan få lite extra turer!! Jaja nu är det inte ens säkert om jag får en tjäns eller hur det blir, men jag måste få drömma lite ;)

Nästa vecka börjar Anders antagligen på Draka kabel igen. Dom ville ha in honom på jobb i två veckor, och man kan hoppas att det blir mer än två veckor. Tre månader hade varit fint sen är det dax för sommarjobben =)
Ja vad händer mer.... Den 18 Februari ska vi iväg på handledarkurs på körskolan. Förhoppningsvis ska jag få lov att övningssköra med min sambo. Kanske kan Karolin Fält också lyckas skaffa sig ett körkort. Jag måste försöka allefall!!

Ja nu ska jag packa ihopa mig för vi ska åka till Brösarp för att motionera i lite mer teräng än vad vi har här. Vi brukar gå en sväng inne på slingan i stan med det är så platt där. Men slingan i Brösarp är mer upp och ner. Sen bjuder Mamma & Pappa oss på lite mat, tror det blev torsk i dag =)
Hoppas alla får en super dag för det ska jag ha!!!
Sex dagar utan nicotin =D
//Karolin


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med både jobb å körkort, det fixar du galant!! Kramar

2010-01-14 @ 09:30:33
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0