Vattengympa

Ja då var det snart dax för mig att åka in till staden och inta badhuset. Ska för första gången prova på vattengympa med min underbara vän Zarah. Men det vi längtar mest efter är bastun efter gympan. Det ska bli riktigt skönt =)
Jag tycker verkligen Zarah är en fantastisk människa. Hon är både inteligent, snygg, smart, omtänksam och helt galet rolig. Ja jag har inte haft många tråkiga stunder med den tösen!! Så idag misstänker jag att det blir mycke skratt nere i vattnet. Men det är ju så det ska va, man ska skratta!!
Jag hoppas på att bli så där underbart skönt trött efter åt som man blir när man plaskat runder. Har även gått två lite längre turer med min kära hund. Så ikväll hoppas jag både hon och jag kan vara nöjda med dagen.
När jag kommer hem ska jag nog göra en cheescake till Anders, då blir han nog glad när han kommer hem från jobbet vid halv elva i kväll =)

Nä nu ska jag packa klart min lilla väska.
Ha en fint kväll!
//Karolin

P.s
Min tokiga svärmor har percat sig. Massa hål i öronen blev det. Haha ja man måste göra lite tokiga saker ibland ;)


Kommentarer
Postat av: Snow

Är det inte helt jävla underbart när man är så fitta som vi är? ;)

2010-02-24 @ 20:48:53
Postat av: Karolin

Absolut!!!

2010-02-24 @ 21:39:04
URL: http://nestam.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0