Pulver

Hejsan världen.
I måndags beslutade jag mig för att börja med pulver- måltidsersättning. Jag äter detta tre till fyra gpnger per dag plus ett vanligt mål mat. Idag har jag mått så jävla dåligt så det finns inte! Har sovit ca 18 timmar, är helt utmattad i kroppen. Idag när jag drack pulver till frukost fick jag så ont i magen och mådde riktigt illa. Vet inte riktigt hur jag ska göra i fortsättningen för jag kan inte må så här. Jag får lära mig att ha lite karaktär så jag kan ta mitt feta arsle till gymmet!!

Idag är det första gången gången jag är ensam hemma efter inbrottet vi hade här för ca två månader sedan. Det är ganska ottäckt. Jag ligger i sängen och har tänt i hela lägenheten och tv är till. Men det ska gå!! Anders kommer hem om ca en halv timme.

På lördag går jag på mitt sommar schema, ska bli super skönt. Jag hoppas på förlängning men det är inte stor chans att jag kommer få det tyvärr.
Men jag ska göra mitt bästa så jag har en liten möjlighet allefall =)

Imorgon är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att åka in till stan på eftermiddagen och simma lite. Måste röra mer på mig!!

Ja nu ska jag dra täcket över huvudet!!
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0