Hormoner

Jag har helt och hållet kommit av mig med bloggandet. Tror inte det är speciellt många som läser så det kanske inte spelar någon roll.
För tillfället jobbar jag och står i. Känns som det är full rulle, många järn i elden. Om ca en vecka går jag på mitt sommar vik. Ska bli skönt med fast schema. Men efter augusti är jag arbetssökande igen, hoppas det dyker upp lite jobb =)
Idag ska jag jobba kväll. Ska smita in om på mvc också, ska lämna lite blodprover. Dom ska kolla något med hormonerna i min kropp. Så jag hoppas allt ska vara bra, så vi kan bilda oss en liten familj så småningom.

Om tre veckor är det dax för svärmors bröllop. Jag hitta en klänning på gina tricot, men den var en aning för liten. Men den hade varit perfekt!! Ska leta vidare nästa vecka. jag har en klänning som kanske skulle kunna funka, men den får vara en nödlösning. Skor orkar jag inte ens tänka på. Har hittat hur mycke skor som helst men inte i min storlek. Får ta tag i det nästa vecka också.

Igår var vi och tittade på en köpes lägenhet. Han ville ha 740:- tusen för den men det är ett renoveringsobjekt från topp till tå, så vi hoppar nog den. Det dyker säkert upp fler =)  För tre veckor var vi och tittade på en fyra p hyllegatan. Den var helt underbar och perfekt men vi fick inte lån på banken på så mycke pengar. Men som sagt det kommer fler.
Ibland funderar man starkt på att flytta till Mora igen, så billiga husen är. Där hade man haft råd att köpa något =) Men ja jag är väl inte så sugen på att flytta tillbaka. Nu har vi båda jobb här och ska jag fortsätta flytta och byta jobb kommer jag aldrig hamna på någon las-lista och få en tjänst. Nu har jag varit på lasarettet i nästan ett år så snart finns jag med på las-listan och för hoppningsvis kanske jag kan få en tjänst där någon gång. Trivs väldigt bra på avd 4 & 5 så jag har ingen lust att byta. Anders har fått förlängt på polykemi tills den 9 Juli, sen får han för hoppningsvis komma tillbaka efter semestern.

Nu ska jag hoppa i mina nya super snygga adidas skor och promenera en sväng. Måste gå ner i vikt lite till säger dom på mvc. Har lyckats gå ner två kilo men det räcker inte långt. Minst sju till så kanske jag kan vara nöjd.

Ha en super bra dag alla!!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0