Fondvägg

Jag känner mig bortskämd, så fint tycker jag vi bor nu! Vist finns det nakdelar så som att jag måste åka buss eller cykla. Ja jag tror det tar 20 minuter att cykla in till stan och det är väl inte så farligt. Har hört att det ska vara bra med motion!
Tv rummet kommer bli så bra sen när Anders har köpt lampan som vi ska ha som rumsavdelare. Köket behöver en spotlight sen är där jätte fint och sovrummet skulle behöva lite cerisa, rosa och lila fjärillar men det går inte gubben med på =)
Jag har målat fondvägg i sovrummet, mörk lilla. Färgen är super snygg men har målat det direkt på en väv och jag tycker det är så fult med väv. Men jag kanske kan ändra mig. Ska alle fall sätta upp en tavla med fjärillarna jag fick från Coldplay koserten, det är bara så!
Igår besluta jag & Anders oss för att avvakta lite med katt köp. Jag längtar verkligen efter en liten herre som smyger omkring här men det bler nog till vintern eller våren. Vi ska nog försöka hinna med en resa till innan vi skaffar oss en liten katt.

Idag har Anders jobbat klart ute i degeberga, så nu är han på väg hit sen ska vi börja flytta saker från lägenheten i stan. Vi har mycket att stå i! Hoppas vi kan hinna flytta sängen också =) Skulle vara sjukt kul att äntligen efter tre månader få sova i den igen =)
Sen ikväll står det nog bara massa mys på menýn.
Kan inte fatta att det redan har gått ett år, att vi varit tillsammans i ett år. Tiden går verkligen fort! Det har varit ett h
ändelserikt år och vi har hunnit med så mycke. Vi har flyttat två gånger sedan vi blev tillsammans. Varit en vecka i Egypten, varit på en tripp i högakusten & Norge, varit iväg på tre hockey matcher, jobbat på tre olika jobb och älskat varandra som bara den! Ja och mycke mer!
Kan inte tänka mig en dag utan denna underbara människa. Han förgyller verkligen min tillvara, man har inte speciellt tråkig när man är med Anders. Han får en alltid på bra humör och vi har väldigt kul ihop =) Vi kommer få en underbar familj och ett härligt liv tillsammans!

Nu har Coldplay´s cd gått på repeat tre gånger, men det gör inget =) En super bra skiva eller alla skivorna är ap bra! Men låten Clocks är lite speciell tycker jag, liksom ut över det vanliga. Låten Fix You är också en klockren låt. Det går kanske inte att ha en favvo låt då alla är riktigt bra! =)

Nu ska jag gå och inspektera fondväggen och hoppas att det är jämnare nu efter andra målningen, annars går jag under. Sen ska vi fixa iordning oss och fara in till stan. Ja Anders ska nog sola lite nu när det nästan är 30 grader varmt ute. Man får juinte missa sin chans att bli brun ;)

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0