Tuffs

Jag längtar så himla mycke efter Anders. Han kommer hem när som helst men det är inte kul att vara ensam på kvällarna!
Idag har vi städat det sista i lägenheten och den gick igenom besiktningen galant =) Ska lämna nycklarna i morgon.
Har varit och fikat med Caroline. Det har varit hur fint väder som helst så det var super skönt att sitta på uteserveringen och njuta av värmen, trevligt sällskap och godsaker. Syster kom och hämta mig i stan, skönt att slippa fara runder i stan för att hinna med bussen, viste inte riktigt hur lång tid besiktningen skulle ta men det gick ganska fort.
Systers katt Tuffs har lämnat oss idag, en dum bil körde över honom =( Så himla tråkigt och barnen är super ledsan. Klarar inte av när dom mår dåligt! Men hoppas att dom mår bra sanrt igen.
Sen ringde dom från sjukan och gav mig fem natt pass vilket jag blev jätte glad för. Så nu har jag nio pass i Oktober, super skönt!

Nu kom min älskling hem =)

//Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0