Tråkar

Just nu har jag ap tråkigt. Anders är på jobbet oc städa går inte för garderoben är inte färdig än. Har hängt två tvättar och det tog inte så långtid. Anders slutar två men ska lämna några papper till han som ska flytta in i den i ystad. Så han kommer nog inte hem förens vid tre och då ska vi skjutsa in Johanna på sin handbollsträning och jag ska upp en sväng på VC. Sen efter det kommer mamma & pappa hit. Mamma ska laga moddag åt oss och vi andra ska väl sätta upp hyllor, tavlor och fixa iordning i garderoben. Så förhoppningsvis ser det ut som ett hem innan vi lägger oss i kväll =) På lördag ska vi ha inflyttningsgille så det måste hinna bli klart här!

Jag ska försöka vara vaken länge i kväll, behöver som sagt vända lite på dygnet så jag kan vara pigg piggelin på jobbet ons, tor natt. Nu får jag klara mig själv när det gäller provtagningar. Men jag jobbar med en jätte bra ssk så hon finns där om det skulle vara något. Hoppas vi funkar ihopa =)

Nu ska jag dra damsugaren över lägenheten, måste få bort det värsta. Sen blir det duschen så jag hinner bli klar innan Anders kommer.

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0