Stor städning

Nu har jag nyss krängt två mackor då jag glömde laga middag. Stina kom på besök och vi prata så mycke så tre timmar bara sprang iväg och jag glömde av att jag var hungrig!
Det var så kul att hon kom, vi pratade som om vi inte sets på hundra år och iof så var det ganska längesedan vi träffades själva. Vi prata om allt mellan himmel och jord, riktigt skönt att få prata av sig och disskutera viktiga saker =)

Dagen idag har varit riktigt bra. Vi gick upp i tid och åkte in till stan för att städa lägenheten. Nu har vi bara några luckor kvar i köket, hallen och golvsbrunnarna i badrummet sen är det klart. Så skönt att slippa tänka på den lägenheten sen. Vi ska besikta den i morgon kl tre. Hoppas den går igenom och att vi slipper betala för alla borrhål vi gjort. Hoppas!

Sen har jag plockat lite här hemma, har inte fått undan speciellt mycke men pappa ska komma nästa vecka och göra iordning våran garderob så vi får hyllor och en stång så vi kan hänga upp lite kläder. Tror det kommer bli jätte bra =)
Ska försöka skärma av tv-rummet lite så det blir lite mer "klädkammar" kännsla av den ena delen. Tänkte jag skulle lägga ut en del saker på trader i stället för att slänga det. Har massa kläder som bara legat och massa annat så som gardiner, krukor och böcker. Kanske kan få någon krona för det. Värt ett försök allefall =)

Har blivit bjuden på tjejkväll på Lördag hemma hos Stina i sjöbo. Har aldrig varit hos henne sedan hon flytta till sjöbo så det ska bli trevligt. Kul att träffa dom andra girlsen också, var ett bra tag sedan.
Det är lätt sju- åtta månader sedan jag träffa Anne-li och hon har dess utom fyllt år så kan jag passa på att gratta henne också =)

Nu ska jag surfa runder lite, sen blir det lite mys när Anders kommer hem. Han är verkligen det bästa som finns =)

God natt på er!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0