Nytt hem!

Katten kalle hade redan hittat ett nytt hem. Synd jag var så seg på att svara på hennes mail. Men han var väl inte menad för mig då. Kenny messa nyss och berätta att Dylan ska operera bort sin svans. Stackars Dylan!! Hoppas han blir bra, vilken go katt han är!!
Tycker det är tomt i huset utan djur. Inte för att jag tänker skaffa massa djur men en liten katt som springer in och ut hade inte varit fel. Marley var en helt underbar katt, han var verkligen speciell och det var jag & marley mot världen! Marley & Ziba hade ett fantastiskt liv tillsammans, tyvärr fick jag inte ha marley mer än ett år men det var underbart så länge det vara! Tror Ziba saknar sin bror. Men livet går vidare trots man misster endel på vägen. Jag har allefall Anders och det är det som räknas! Skulle inte vilja vara utan honom en enda minut även om vi inte alltid är sams!!

Marley & Ziba

Världens finaste Marley!!!!



Idag bjöd syster mig på frulle sen åkte jag med henne in till stan och träffade Caroline. Vi tog en fika på snuggles så klart. Sen gick vi i affärer och jag hittade faktiskt ett par super snygga jeans på Uno´s. Så idag blev jag ett par jeans rikare =) Sen träffa jag upp Anders på banken och fixade lite. Nu sitter jag här framför datorn när jag igentligen behöver städa. Vill inte komma hem på Söndag och det ser ut som ett bombnerslag!! Så jag ska ta mig i kragen och sätta igång alldeles strax.

Imorgon ska jag jobba, men igentligen skulle vi behöva komma iväg till Sthlm tidigare än två men känns inte så motiverande att ringa jobbet och ta bort passet. behöver verkligen pengarna! Imorgon ska jag börja halv sex, rena tortyren men har valt det själv. Ska ta lite prover hade jag tänkt mig och det gör man innan dagpersonalen kommer. Måste öva så jag klarar det själv sen!

Over and out!
//LiN*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0