Kalle!!!

Jag klarde det idag, jag tog två prover utan att svimma!!! Jag är så otroligt stolt över mig själv så det finns inte! Nu känns det som jag skulle klara vad som helst =) Underbart!
Ikväll tänkte jag fira detta ordenligt med pizza och hockey. Sen försöker jag flörta mig till en katt jag hittat på blocket. Han heter Kalle och är en norskskogskatt. Han väger sju kg så det är en stor herre. Har aldrig gillat gula katter men Kalle är ju hur chramig som helst! Anders är inte lika övertygad som jag om att vi ska ha katt, men jag försöker blinka med ögat så mycke jag kan. Tror Kalle hade blivit en bra familjemeddlem =)
Vist är det mycke jobb med en katt men till största del sköter dom sig själv, inte riktigt lika krävande som en hund. Skulle vi åka bort någon gång så bor syster bara någon kilometer här ifrån så dom kan lätt passa han. Men jag ska prata mer med Anders sen när han kommer hem, han var tvungen att jobba över idag. Jag vet inte hur akut dom måste göra sig av med Kalle, för nu har vi två veckor som är ganska fullbokade. Denna helgen blir det stholm då Anders ska springa sen nästa vecka jobbar han kväll och jag natt. Inflyttningsfest på lördagen den 3/10. Sen efter det är det lugnt igen *pust*
Men det ska bli kul att åka iväg i helgen. Bo på hotell hela helgen. Mattias bjöd oss på det, helt underbart snällt! På söndag när vi åker hem ska vi nog stanna till i Örebro och titta på hockey, kul för Anders att se sitt lag!!

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting! Ha en fin kväll!
//Karolin


Den långhåriga katten till höger är Kalle =)


Kommentarer
Postat av: åsa

den katten är du värd! SÅ tjata tjata tjata!;)

2009-09-23 @ 18:06:27
URL: http://aerikes.blogg.se/
Postat av: veronica

Kalle va me en riktig goding :D

Grattis att du klarade att ta prover, jag vill me

2009-09-23 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0