Jippi

Nu är Niklas här från Viasat =) Han ska instalera våran parabol. Guv velsigne Niklas från Viasat säger jag bara!!! Ikväll ska jag ligga under täcket och zappa som aldrig förr. Jag ska vältra mig i onödiga kanaler och dess program.
Det blir en riktigt mysig kväll. Höstvindarna har anlänt till Skåne. Det blåser och regnar om vart annat. Jag hoppas vi får någon mer fin och varm dag.
Jag har varit väldigt dålig på att blogga den senaste tiden, men det har varit full rulle! Bilen har hunnit gå sönder två gånger och Jörgen har tålmodigt lagat den om igen. Vi önska att vi var lite rikare så vi kunde köpa oss en ny bil men vi får nöja oss med Pärlan.
Jag har varit på snuggles två omgångar och fikat ena dagen med Caroline & Jennie och den andra dagen med Zawa & Stina & Carolin. Det har varit härligt att få umgås med tjejerna och skratta av sig lite. Stina & Zawa är mina pinglor, dom får mig alltid att må bra och skratta hejdlöst =)

I helgen har jag slingat mitt hår, blev en aning för ljust men det är bara till att gilla läget! I går var vi hos mamma & Pappa på Brösarps dagen. Ja nog var det trevligt, synd bara jag inte hann träffa pappa då han var ute och puttrade runder på sin gamla moped. Men idag ska han och mamma hjälpa mig köra bort lite saker från lägenheten i Ystad, så är den snart tom. Imorgon ska jag & Anders städa den så att den förhoppningsvis kan gå igenom besiktiningen på onsdag.
Ska bli så skönt att bli av med den. Få tillbaka lite pengar också, aldrig fel!!

Nu ska jag umgås med min man innan han ska börja jobba kl två. men på fredag är han ledig, då ska vi åka till malmö och titta på hockey.

Ha en bra dag!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0