Jävla skit!

För tillfället mår jag inte så bra, inte för att det är tidigt på morgonen mer för att jag ska tydligen sticka med nål idag. Kommer på mig själv när jag sitter här och hyperventilerar. Jag vill verkligen slippa! Jag kan lätt ta bort alla nätter jag har fått så jag slipper den här skiten. Varför ska man utsätta sig för saker man kommer må dåligt över, nej fy!
Jag önska bara att den här kännslan försvan, att jag inte kände så här. Varför pallar andra med det och inte jag?! Nej nu är jag upprörd!

Igår var en ganska stressig kväll på jobbet. Kändes som jag blev inkastad i stormen när jag kom och hela kvällen var stressig! Men tillslut fick jag gå hem och jag sov inge vidare heller då jag är ett nervknippe just nu! Jag tänker inte ens äta någon frukost då den säkert kommer upp igen sen!
Usch, är det lagligt att må så här?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0