Chefen

Anders är helt inne på att starta eget. Jag tycker det är en jätte bra idé men är medveten om att jag inte kommer få se honom så mycket då företaget kommer ta upp all hans tid.
Men vad gör man inte för sin patner. Klart han ska uppfylla sin dröm!

Nu lagar jag mat och ska baka en kaka. Anders är ute och springer så maten står lagon på bordet när han kommer hem =)
Ibland har han det bra! Sen ska vi driva in till Malmö, hoppas bilen håller för jag vågar inte ringa syster igen! Hoppas på en super trevlig kväll och att Mora vinner så Anders inte blir allt för grinig. Men det brukar iof gå över ganska fort som tur är.

Har fått lite jobb nästa vecka. På onsdag ville chefen jag skulle komma in för hon ville lära mig sticka. Ja jag tacka ja för jag måste ge det ett försök. Men fan vad nervös jag blir. Har provat sticka när jag gjorde praktik på Mora lasarett men det bara svartna för ögonen och tårarna sprutade åt alla håll, men jag ska verkligen försöka. Har fått ganska många nätter och där tar man alla prover, hoppas dock det är en bra ssk som kan hjälpa mig och som inte blir arg på mig för att jag inte kan. Ja vi får hoppas på det bästa. jag vill ju faktiskt kunna det!

Nej nu måste jag återgå till köket.
Ha en bra helg alla!
// Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0