Borta bra men hemma bäst!

Då var vi hemma igen efter en hel helg i sthlm. Anders har avklarat Lidingö loppet med bravur! Han var super duktig, spran tre mil på tre timmar och sju minuter. Jag är en stolt flickvän! Svärmor kom förbi en sväng också, trevligt. Det har varit en riktig toppen helg. Iågr åkte vi förbi Örebro för att titta på heckey. Mora förlora men det var kul ändå =)

Idag har jag jobbat och är helt färdig! Det är riktigt stressigt på avdelningen. Överbeläggningar och fullrulle, så nu har jag värk i hela kroppen. Imorgon är jeg ledig sen jobbar jag två nätter. Ska bli intressant och jobba natt, vända på dygnet igen. Sen jobbar jag natt hela nästa vecka.

Nu ska jag krypa ner under täcket och njuta av att få sova i min egen säng =) Lovely!!

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0