Barnkläder

Brist på annat har jag gått runder inne på tradera. Hittade massa roliga saker men inget som jag ska ha! Men så kom jag in på bebis kläder, och det är så smått och sött. Ja man blir onekligen sugen. Men vi får vänta på våran tur och den kommer så småning om. Hoppas på små lockiga sötsaker =) Jag kommer troligtvis vara stammkund på tradera när den dagen kommer!!
Nog om bebisar, idag har vi varit inne i stan en sväng och shoppat loss på Willys. Det blev mat för en hel armé känns det som. Men behövde en del saker tills på lördag då vi ska lite gille. Ska bli trevligt att umgås med vänner, äta gott och snacka lite skit.
Jag la ut en inbjudan på facebook så det kanske dyker upp fler än väntat men det är bara trevligt! Kul för Anders att träffa lite folk också.
Sen har jag plockat in lite i garderoben som blev färdig i går. Mamma & pappa var ju här och härjade. Mamma lagade super god middag, stek torsk *mumms* och pappa rev och byggde inne i garderoben tillsammans med Anders. Härligt att pappa tycker så bra om Anders =) Älskar min pappa så himla mycke!!!!
Sen har jag väl inte gjort så mycke, stekt pannkakor och surffat på nätet. Den senaste timmen har jag legat i sängen och försökt vila, ska jobba natt. Men inte så lätt att vila, är lite nervös för att sticka patienterna i morgon bitti men hoppas det ska gå kanon bra!

Hoppas alla får en riktigt bra kväll!
//Karolin


Hur sött som helst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0