V.41

Då har jag avklarat två nätter på Lasarettet. Det går bättre och bättre för varje natt. I morse lyckades jag ganska bra med venproverna, det blev fyra av fem allefall =) Riktigt kul!
idag fick jag sova betydligt bättre än igår, kände mig utvilad när jag vakna, super skönt! Nu har jag ledigt tills fredag kväll då jag går på helgpasset, men hoppas helgen går fort! Blir bra med pengar =)
I eftermiddags åkte vi ut till Brösarp. Mamma bjöd på potatismos med biff och gräddsås, smaskigt värre. Det blev en sanbbis, vi kom vi åt vi åkte. Anders skulle vara hemma till halv sju så han inte missade hockeyn ikväll. Nu sitter ha i soffan med en öl i handen och skriker på sitt MIK =) Han är bara så underbar min pojkvän!!
För min del blir det mys, har köpt vindruvor som jag ska frossa i, sen ska jag se Grays kl nio. En helt perfekt kväll!
Om två månader är det JUL =)

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0