Slim

Idag är smärtorna lite mer under kontroll. Jag verkligen avskyr denna veckan i månaden *blä* Det är lite jobbigt när inte värktabletterna hjälper!!
Idag ska jag träffa Zarah. Vi ska bege oss ner på stan och ta en fika. Det blir nog Snuggles som vanligt. Så nu har jag skippat frullen för att ta den på fiket. Kan inte äta hur mycke som helst. Jag har bestämta mig för att det får vara slut med allt ätande. Är jävligt trött på att vara tjock. Så mitt mål får bli till beach 2010. Det är ganska rimligt! Det känns bara äckligt när man tar på sig kläderna och inget sitter bra. Blä! Inte för att jag någonsin har varit speciellt smal, men jag vill inte känna mig som en klump och det gör jag nu! Så nu ska det minsann börja tränas. Igår gick jag faktiskt en mini runda trort mina smärtor. Dom ynka km jag gick kanske inte gjorde någon betydelse men det var skönt!
Och det sägs att det är svårare att bli gravid om man är överviktig. Ja igentligen finns det väl inget positivt med att vara tjock, jag kan då inte komma på något bra med det!
Jag längtar efter min Vera. Det känns som ett måste att åka upp i slutet av november!! Att jag åker upp för att umgås med henne och inget annat liksom!
Nu ska jag hoppa in i duschen, så blir det fika sen. Ska nog ha mina nya skor på mig *wie* =)
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0