Segis

hade en super trevlig inflyttningsfest. Maten var grymt god och lika så efterätten =) Anders åt nästan en hel fom cheseecake själv :p Han kan då trycka i sig utan att det syns det minsta på honom, lite orättvist tycker jag! Det var verkligen en toppen kväll!
Idag mår vi lite mindre bra. Jag är trött och seg och Anders ligger nergrävd under täcket i soffan. Det blir en riktig slappdag idag, så som söndagar ska vara. Synd bara att tiden går så fort. I morgon är det jobbe dag igen och jag vet inte riktigt vart helgen tog vägen.
Snart ska vi dra tillbaka klockan, då får man en timme extra men tror inte tiden stannar upp speciellt mycke ändå! Det enda som är positivt med att tiden går fort är att det snart bli vår igen och efter våren kommer sommaren igen. Jag älskar verkligen sommaren. Inga tjocka tunga kläder behövs och det gillar jag!
Har jag tur så blir det en utlandsresa i februari och enligt Anders så verkar jag ha tur =) Vet dock inte om det blir en sistaminuten resa eller en bokad sådan, det får tiden utvisa.
Ikväll hoppas jag på pizza och en riktigt kall cola, det hade suttit som en smäck i dessa tuffa tider :p Hoppas syster m, familj också vill ha pizza för Anders kan nog inte köra på ett bra tag. Sen blir det nog soffläge igen. Jag ska jobba natt hela veckan. Ganska tufft att inte få sova på nätterna nu när man är van vid den dygnsrythmen, men det är bara att bita ihopa och se glad ut. Om inte annat blir jag glad när lönen kommer =)
Det är värsta stormen ute, det har blåst som bara den de senaste tre dagarna. Igår kväll blåste det som aldrig förr och helt plötsligt börja det haga och regna, det bara vräkte ner.

Åå vad jag är socker sugen, inte bra att vara bakis :(

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0