Fika

Idag kom Jennie förbi på fika. Alltid lika kul att träffas och få prata lite skit =) Vi tycker väldigt lika om mycke så vi har massor att disskutera! Det blev en del vilda argument och upprörda känslor men skön var det! Seåkte hon kl tre, skulle hämta sigge på dagis. Efter det satte jag igång och städa. Putsade duschdörrarna så dom ser ut som nya ;) och några maskiner tvätt blev det också. Slängde en hel del saker som bara har legat och skräpat här i huset. Så skönt att göra sig av med "skit"!!
Sen har jag lyssnat massor på musik, det ränsar själen lite. Iblan är det skönt när Anders jobbar kväll så jag får lite egen tid. Det kan vi alla behöva ibland!
Imorgon ska vi åka ut till Brogård. Det var ett tag sedan vi var där ute. Så i morgon blir det Tacco och lite fotmassage =)
På lördag ska jag jobba kväll, längtar faktiskt lite!! Skönt att få tjäna lite pengar. anders har fått jobb tills på tisdag sen skulle dom ha möte och se om dom behövde Anders mer. Hoppas verkligen han får jobb året ut, hade varit kanon skönt!!

Nu blir det lite tv, sen kudden!!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0