Promenad

Har nyss varit ute på en blåsig promenad med Coldplay i öronen. Helt underbart!! Ska baka en kladdkaka snart och hoppa ner i soffan och titta lite på tv. Det är skönt att få vara lite själv ibland, det behöver man verkligen. Det händer inte så mycke just nu. Är ledig i tre dagar sen jobbar jag kväll på lördag. Sen har jag inte fått något mer jobb. Hoppas verkligen dom ringer in mig mer. A-kassan har bara beviljatt mig att stämpla upp 16 timmar i veckan. Hur lite som helst! Så jag behöver verkligen jobba massor!!
Om två veckor drygt kommer familjen Kax ner med full styrka. Det längtar jag efter. Ska bli super kul att ha alla barn här =) Anders saknar ju sin familj så det känns skönt att dom kommer hit. Sen kommer vi åka upp i december också men det är ändå två månader kvar, fast tiden går ju så fort =) Tror vi kommer vara i Mora i mellandagarna och kanske nyår, men vi har inte bestämt riktigt än. det beror på om jag har jobb eller om kanske Anders har jobb.
Min Ziba som skaffat ny mamma Jessi, ska bli 08:a :p Hon ska flytta med Jessie. Jag saknar henne varje dag men jag vet att hon har det super bra hos Jessi!! Och dylan har blivit av med svansen. Ja dessa ju dom är bara till bekymmer verkar det som.

Nu blir det kladdkaka =)
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0