Danmark - Sverige

Då är det snart dax för fotboll, Anders är super nervös. Han sitter i soffan och hyperventilerar :p Han har nog lite dåliga nerver haha. Jag får bara se första halvleken sen ska jag iväg och jobba. Tror det kommer bli en kanon match! Men nu har jag bara två nätter kvar, så skönt =)
Natten som var gick väldigt fort, är lite orolig för att denna natten ska bli dryg. Men jag får försöka att inte tänka så mycke på det. Idag fick jag sova till halv fyra och det var riktigt skönt då jag haft problem med sömnen innan. Jag längtar redan tills jag får krypa under täcket i morgon bitti.
Igår var vi ute på promenad. Vi hittade nya vägar men efter ett tag tog dom slut mitt ute på en åker men vi kröp under el stänslena och fortsatte promenera ute i kohagarna. Det var riktigt skönt och kul. Lägger upp lite bilder på de. Vi var ute i en och en halv timme. Solen sken men luften var kylig, hur skönt som helst!
Idag blev det ingen motion då jag sov så länge och det tog ett tag innan jag vakna till liv. Anders var inne i stan och handla lite idag, så han bjöd mig på middag, ja fast det blev frukost för mig =) Han lagade klyftpotatis med fetaostsås, kött och en supergod sallad. Han är bäst!!!
Igår bakade jag lite, en kladdkaka som jag råka bränna en aning och en kaka med ett lager botten, kola och mörkchoklad. Jag lyckades nog inte med den heller för det blev verkligen en kaka med tuggmotstånd. Ska ta med några bitar till jobbet så kan dom roa sig med att tugga i natt :p Ingen kaka som föll mig i smak, lite för söt och den smaka förmycke smör. Tycker det är riktigt kul att baka men skulle behöva köpa några bra bakplåtar och en ny elvisp. Den elvispen jag har nu tappar visparna hela tiden, den var här i huset när vi flytta in. Absolut bättre än ingen!!

Vi har precis blivit förälskade i Zlatan :) Kanske ska fixa en adoption haha*
Hoppas alla har en super bra helg =)
//Karolin


Anders försöker prata med kosorna =)


Jag såg ju en räv när jag cykla hem från jobbet i måndag. Jag tor jag hitta deras hem =)


Helt underbart söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0