Shopping

Idag har vi varit i Kristianstad och shoppat lite. Jag var i akut behov av träningsskor och kläder. Så det blev ett besök på Stadium. Jag tycker det är den absolut bästa sportbutiken!!! Dom har riktigt bra storlekar på damskorna och kläderna. Jag köpte ett par reebok skor, en topp och ett par byxor. Jag är verkligen super nöjd!! Halv tio i morgon ska jag iväg och träna, ska bli skönt att ha riktig utrustning =D
efter turen till K-stad åkte vi till mamma & pappa och firade farsdag. Köpte två triss till pappa men det blev ingen vinst. Annelie m.familj hade köpt tre par underkläder till honom. Han var nog nöjd =)

Idag har jag inte tränat eller gjort för mycke men man måste väl ha en ledig dag :p  Imorgon kör jag igång igen. Jag är SÅ taggad!!
trevlig kväll på er!!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0