Motion!!

Ja här har det varit bloggtotka. Har verkligen inte orkat, tappade insperationen någonstanns. Vad har då hännt sen sist?? Jo förra helgen hade vi Anders familj på besök. Underbart kul var det. Synd bara tiden går så fort, det kändes som dom kom och åkte lika fort =(  Iveckan har jag varit lat. Dom har inte ringt från sjukhuset så jag har gått arbetslös. Men i onsdag fick jag nog av att vara lat!!! Jag bestämde mig för att nu får det vara bra så i tordags morgon åkte jag in till stan och blev meddlem på Friskis & Svettis. Gick på ett baspass på en timme och sen powerwalka jag hela vägen hem!! Igår tog jag med mig Johanna in till träningen. Dom hade ett barntillåtet pass klockan fem. det var inget baspass kan jag då lova. Svetten lacka och Johanna var helt röd i huvudet. Men vi gjorde vårat bästa. Efter det grävde jag och Anders ner oss i soffan och mös samtidigt som vi titta på Idol.
Idag har vi varit inne i stan för att hitta ett par träningsskor till mig, men det finns typ inga dam skor i storlek 42, så imorgpn ska vi nog åka in till Malmö och kolla på stadium om dom kanske har skor som passar mig. vägrar träna i mina gå-skor. Igår råka jag göra svarta märken i matten inne på F&S, så pinsamt hoppas ingen såg det!!
När vi kom hem från stan så rensade Anders stuprören medans jag plockade undan lite krukos och annat skit. Det var så skönt ute så jag var bara tvungen att promenera. Det blev bara en promenad på 30 minuter men helt underbart skönt var det!!
Nu ska jag fixa lite taco till oss, sen ska vi åka till Rosa & Lasse. Anders ska låna deras dator och köpa Mora- Leksands matchen. Hoppas verkligen Mora vinner så Anders får en super bra kväll!!

Hoppas nu orken och insperationen håller i sig så jag kan börja tycka om min kropp igen!!!

Jag önskar alla en trevlig helg!!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0