Mora

Tisdag den 17/11 fick vi ett ryck och åkte upp till Mora. Anders var långledig så man får passa på när tillfället ges!! ons, tor, fre, lör och sändag umgicks vi med Anders familj. Busade med barnen och hade det jätte trevligt. VI har också fått träffat svärmors pojkvän. En trevlig prick. Han bjöd oss på älgstek på Lördagen med peppar sås till. Hur gott som helst. Det var nog första gången jag åt blodigt kött men det var verkligen super gott!! På lördagkvällen åkte vi ner på stan för att titta på hockey. Anders hade varnat mig för svärmors hockey humör men tyckte att hon höll sig ganska lugn :)
På söndagen åkte Anders hem till skåne och jag flyttade in till Veronica. Kändes lite lustigt att Anders åkte till skåne och jag stannade här. Men jag har haft en jätte bra vecka i mora med mycke skratt och tokigheter. Jag har lunchat med ninni och svärmor. Varit i Nusnäs och tittat på dalahästar och annat vackert hantverk. Har köpten en stor röd dalahäst till min pappa som fyllde år i torsdag. Hoppas han blir jätte glad för den!!
I onsdags var jag och vera på bio vi såg neew mon. Den var bra, men inte inte lika bra som jag hade hoppats på. I fredags gick vi ut och åt. Vi gock på Klaras. Åt super god mat *mumms!! I går sov jag typ hela dagen men fram åt sex tiden hoppade jag in i duschen och lyckades pigga på mig lite. Sen åkte vi till orsa och bowla. Fia vann, jag och vera slutade på en delad andra plats och johan kom sist *fnizz*
Idag har jag varit upp till Johnny och madde på en kaffe slurk. Jag har ju gått och blivit förälskad i katten Otto. Johnny kan inte ha kvar honom och jag skulle verkigen kunna tänka mig att ta med honom till skåne. Jag vet bara inte hur jag ska kunna övertyga Anders. Otto är verkligen en super go katt. Inte ofta man hittar bra katter men otto är en pärla!!! Så jag hoppas Anders kommer på andra tankar!!!
Nu ligger jag i soffan och slappar. Vi ska nog kränga pizza ikväll =)  sen blir det bara massa mys!!! Jag hade en tanke att jag skulle gå på hockey i kväll men tycker det är lite dyrt så jag stannar nog hemme och tar mig en promenad i kväll!! Måste njuta va den härliga luften!!
Imorgon flyger jag hem till mitt skåne och min underbara pojkvän. Saknar honom hur mycke som helst! Ska krama honom och aldrig släppa taget!!!
Älskar min Anders!!

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0