Godis

Jag tycker detta året har varit ett märkligt år. Våren var underbar, sommaren var sjukt jobbig och hösten är en stor besvikelse. Jag tror Anders också är lite besivken bara att han inte säger det högt. Det kommer liksom nya problem eller hinder hela tiden och vi kämpar och kämpar men det dyker ständigt upp nya saker att klara av.

Idag har jag varit ute på en riktig powerwalk. Jäklar vad jag gick!! Svettigt men skönt =) Det var meningen jag skulle tränat Puls pass ikväll men känner mig ganska slut i kroppen efter gårdagens pass så en promenad satt som en smäck!! Vi var inne i stan på förmiddagen och handlade lite mat. Sen åkte Anders till jobbet vid halv två. Det är SÅ tråkigt att vara arbetslös. Jag hatar det!!!
Man har inte direkt råd att fika hela tiden då det inte rullar in några pengar. Jag vill vara lika duktig som Anders och dra in lite pengar till oss. Jag hoppas denna krisen som vi är i vänder snart och att det kommer dyka upp lite jobb!!
Tror jag mysa ner mig i soffan och titta på film. Har en liten godispåse som gärna vill bli uppäten :p Måste ju säga ett stort GRATTIS till min underbara Veronica som fyller 20+ idag. Hon betyder väldigt mycke för mig även om vi är nästan 80 mil ifrån varnadra. Men om ca två veckor ska jag åka upp till henne. Saknar henne enormt mycke!!! Myche kärlek till dig!!
//Karolin


Kommentarer
Postat av: Vera

Miss U so in i helvetish much



LOVE

2009-11-11 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0