Världen..

Jag vill bara att världen ska veta hur nöjd jag är med min tillvaro. Att jag träffa Anders och hittade hem! Denna människa är allt som betyder något, min sambo, min vän, min förälskelse, min trygghet, min kärlek mitt allt!
Hade jag inte träffat anders hade jag säkert aldrig fått loss tummarna ur *A* och tagit tag i mitt liv och alla de bekymmer som vilat på mina axlar.
Nu står jag upprätad med ordning och reda- mer eller mindre, och livet har rullat igång. Även om vi önskar oss mycket har vi ända lagt "köpa hus" på hyllan. Om tre år när mina skavanker är borta är det mer troligt att vi kan inbringa våran dröm om hus.
Även om denna lägenheten inte är optimal för oss har vi bestämt att vi ska bo kvar för vi har trots allt ett billigt boende. Det ger oss en chans att spara pengar till våra drömmar.
Vi vill gärna bilda familj, men när hur och var är inte sagt. Kanske inte ens en självklarhet att förutsätta att alla kan forma sig en familj, men man kan alltid hoppas.
Jag var helt imot barn innan jag träffa Anders, men under tiden jag levt med Anders har jag mer och mer tinat och tycker nu mer inte att det vore en kattastrof. Jag kan till och med längta och se fram imot en familj. Jag längtar tills den dagen jag kan känna ett liv inom mig, den kärlek och total lycka. Jag och Anders mot en ny framtid med nya drömmar!

Jag älskar dig så otroligt mycket, och är tacksam att få ha dig vid min sida!

*Tack för att du finns!*

//LiN*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Många fina ord!!

Lyckan och känslan att skaffa familj är obeskrivlig!

Kramar

2009-05-18 @ 21:51:47
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0