Måndag igen

Ja det var ett tag sedan man bloggade. Vad har då hänt? Jo jag har rakpermanentat Anders hår, varit riktigt äckligt förkyld, Mam & pap kom med pizza, slutat röka, motionerat, krängt godis och andra onyttigheter, kollat på när Amanda spela fotboll, stor handlat, bakat kaka, jobbat och en hel del annat.
Måste få säga att min Mam & Pap är helt underbart underbara :) i Lördags kom dom in till stan bara för att bjuda mig och Anders på pizza. Hur gott som helst och riktigt trevligt, men som vanligt stanna dom inte så länge.

Idag var det äntligen jobb igen, blir så rastlös av att inte ha något att göra. Jag vill aldrig mer vara sjuk och behöva vara hemma från jobbet igen!
Idag har jag då slutat röka (IGEN) och jag hoppas det ska gå bättre denna gången. Nu har jag inga nicotinplåster eller hjälp medel. Idag har det gått riktigt bra. Hade mycke på jobbet och efter det stack vi ut till skogen. Så länge jag är sysselsatt går det bra, men nu när jag ligger i soffan så kommer suget krypande. Och spydiga kommentarer från familj hjälper absolut inte, mycket otrevligt!
Undra hur långtid det tar innan jag blir riktigt galen och arg, eller slipper jag det denna gången? Jag är rädd varje gång jag inte har något att göra, och det är svårt att täka på något annat än canserpinnarna. Jag vill inte ens vara i närheten av någon som blossar, vill inte känna lukten. Jag vill bara bli fri från mitt beroende!
Anders har varit underbar idag, han har inte retats alls och jag tycker faktikst vi haft en ganska trevlig och rolig dag.

Nu ska jag snart dra täcket över mig, ganska trött efter dagens bravader.

Varje dag ska motion finnas med och jag ska kämpa mot nicotinet allt vad jag kan!

//LiN*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejja hejja hejja!!!

Du fixar detta galant!

kramar

2009-05-26 @ 11:59:07
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0