Hum..

Mitt huvud har ont. Anders spelar krigs spel och det känns som det är i mitt huvud de krigar, skuter och kastar granater :(  Har hållt mig frisk hela våren, ja jag fick akut maginfluensa i Egypten men det räknas inte. Sist jag var dålig var helgen efter nyår, då låg både jag och Anders i hög feber och halsont. Jag missade ett jobb pass igår kväll och kommer missa ett i morgon. Jag får nästan ångest när jag tänker på hur mycket pengar jag förlorar. Och inte nog med en jävla förkylning, så ska väl den onda veckan komma också. Nä ingenting är bra nu. Jag hade faktiskt inte räknat med den. Inget går min väg. Nu har jag bestämt mig för att fimpa på söndag. Det kommer bli så jävla svårt och jag förstår inte varför jag ska utsätta mig för sådant lidande. Men tanken på att få KOL eller lungcanser innan jag fyllt femtio är inte så lockande. Men jag kommer behöva hjälp! Funderar på att skriva in mig hos en hjärntvättare som kan reda ut alla min förtryckta känslor. Kan andra leva utan cigg eller sluta efter tjugo år av rökning så måste väl jag också klara det på något vis?!
Jag är faktiskt nervös, så där nervös så det gör ont i magen och jag kan nästan känna paniken komma smygande runt hörnet.
Anders har varit rökfri i två månader, han är så himla duktig. Han är orättvist duktig. Inte är han överviktig och aldrig sur eller apeciellt arg. Önska jag också kunde få vara felfri.
Nä nu känner jag mig ganska nere.
Varje gång jag sätter på tv så är det någon som är gravid, precis fått bar eller bebis reklam. När jag är i affären eller nere på stan är alla gravida med en sån där perfekt bebis mage, eller kommer Mammorna med fina barnvagnar bla bla bla bla bla. Och mitt i allt detta PERFEKTA kommer karolin som en ihopa sjunken hö säck. Nä usch, jag måste vara längst ner på botten.
När ska det vara min tur då?


//LiN*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va duktig du är som tänker sluta med ciggen, du fixar det galant! Tycker absolut att du ska prata med en hjärnskrynklare. Det tror jag alla behöver! Er tid kommer när det gäller bebis. Tänk inte för mkt på det.

Massa kramar

2009-05-22 @ 14:51:50
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0