Dag 7

Nu har jag varit rökfri i sju dagar och jag skulle kunna slå ihjäl någon så sugen jag är. Fick ett raseri utbrott i torsdag, höll nästan på att slå itu duschen, men jag lyckades behärska mig.
Anders har varit helt fantastisk som stöttat mig och stått ut med mig, *Älskar dig!*
Jag har också hunnit med att jobba en massa. Gick på kl tre i torsdes eftermiddag och gick av kl sju fredag morgon. Hann hem och sova några timmar sen var det bara till att åka iväg till jobbet igen. Jobbade kl16-19 fick sluta tidigare för vi var en för mycket och det var lugnt på avdelningen. Lördag jobbade jag halv sju till halv tre och idag halv sju till två och jag hoppar in lite extra ikväll. Dom fattades folk så jag ska jobba mellan halv sju till tio. Hoppas på lite pengar i Juni :)
Jag har gått upp ganska många kilon sedan förra söndagen, så nu står det motion på schemat varje dag. I måndags och i går gick jag powerwalk ute i sandskogen, fem km blev det vardera gång. Riktigt skönt, känns att man behöver det efter all stress på jobbet. Men det blir ingen strand för mig i år, jag får sikta in mig på beachen 2010!!!
Nu ska jag ut i skogen det ska bli jätte skönt, sen ska vi äta middag med mamma & pappa :)

Bye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Superbra jobbat Karro!!

Kramar

2009-05-31 @ 20:55:49
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0