Vår

Igår hade vi helt underbart väder, ja det har i princip varit vår väder hela veckan. Skönt att få lite sol på sig, och blommor överallt. Igår gick vi en sväng på stan. Hittade en del som hade hängt mycket bättre i min garderom än i butiken, men det tyckte inte min plånbok.
Syster var den enda som shoppa, men det blev bara ett par byxor till Johanna, riktigt snygg typ bagy jeans. Sen handla jag och Anders lite mat, så det blev taco till kvällen och lite glass. Det blev en riktigt mysig kväll vi hade. Anders är det bästa som finns!

Nu har jag bara ledigt i dag och i morgon, sen börjar jag jobba på Ystad Lasarett. Jag är en aning nervös, eller inte en aning utan sjukt nervös. Men jag hoppas det ska gå bra och att jag inte glömt av allt för mycke från skoltiden. Man ska tro på sig själv även om det inte alltid är lätt.
I eftermiddag ska vi åka ut till mamma & pappa, det blir årets första grillning :) så gott. Syster med familj ska också följa med. Så det ska bli trevligt.

over and out.

//LiN*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0