Lördag..

Gårdagen och kvällen var riktigt trevlig. Jag och anders tog en lång promenad ca 6km. Riktigt skönt att röra på sig! Sen åkte vi till Brösarp och grilla. Grillat är verkigen gott, smakar sommar. Anders satt och heja på bandyn och mamma tvinga honom smaka massa mat han aldrig har ätit. Stackarn. Vi spela "som det kan låta" med barnen och va almänt hög ljuda. Riktig rolig kväll!

Idag ska vi ut och gå igen, elle jag ska då göra det! sen ska jag väl försöka njuta av min sista söndag som arbetslös. Jag är så nervös för morgon dagen så ja vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, usch!
Hoppas verkligen det kommer gå bra, och att man kommer in i det fort! Ska gå brevid i två veckor, det känns riktigt skönt. Så i morgon börjar jag jobba kvart i sju, tur man har gått upp rellativt tidigt de sista två veckorna. Kanske det inte är allt för svårt i morgon bitti. Sen jobbar jag bara till kvart över två. Rena lyxen :p
Skönt med ett jobb, så pengarna börjar rulla in. Kanske vi kan köpa oss ett hus :)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och glo på någon dålig serie.

//LiN*

*Älskar min Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0