Ledig :)

Efter en hård vecka på sjukhuset har jag änligen två dagar ledigt. Jag ska verkligen njuta av dessa två dagar. Det har varit mycke information att ta till sig och mycket praktiska saker att lära sig, så nu ska jag försöka koppla bort allt och bara slappna av.
Anders ligger i feber så jag lär få se efter honom. Karlar utger sig oftast för att vara lite sämre än de igentligen är, men jag tycker om honom ändå :)
Hoppas han blir frisk snart!
Imorgon vill jag åka på loppis. Är ute efter ett par fåtöljer till balkongen och en blomlåda jag kan hänga på balkongen. Vill piffa till det lite där ute. Kommer nog va skönta att kunna sitta där ute nu när det börjar bli varmare. Idag var det fem plusgrader när jag gick till jobbet, och då var klockan ändå bara kvart över sex.
Ska försöka få med min syster. Hon har stor bil :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det pyjamas och mys i soffan.




*miss my Veronica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0