Sommar

Nu har vi varit i Mora i två veckor. Tiden går fortfarande för fort. Jag jobbar och står i medans Anders har semester.
Jag har idag varit rökfri i fem veckor, vilket känns helt otroligt! Jag är jätte stolt över mig själv! Jag har börjat motionera mer seriöst nu och tycker min kropp mår super bra. Men vikten rasar inte, men skit samma så länge jag mår bra.
Idag har svärmors hund fått valpar, tre tikar och två herrar. Hur söta som helst, fast allt smått är väl igentligen sött!

Igår var jag ut på krogen med Vera & Sir Ak. Ute livet i Mora har inte förändrats och det var väl inte överdrivet kul. Jag blev för full och för äcklig! Ännu en gång blev jag påmind om varför jag inte festar så mycke längre. Nej usch jag har inte mått speciellt bra idag. Jag tror jag har blivit vuxen, tycker inte alls de var trevligt att bli så där full och odräglig! Nu vill jag sattsa på andra saker i stället!

Nu väntar jag på att Anders ska komma hem. Saknar honom jätte mycke! Han är utan tvekan det bästa som finns och skulle aldrig vilja vara utan honom!
*Älskar dig*

//LiN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0