Dopp

Ja idag tog jag första doppet för i år. Bättre sent än aldrig! Vi låg nere i Vattnäs och sola nästan hela eftermiddagen, super varmt har det varit!
Anders är brun som en *Pip*, och det är pinsamt att stå brevid honom för jag är så vit. Men imorgon ska jag åter inta plats på stranden och sola hela dagen lång. Tycker det ser så snyggt ut att vara lite gyllenbrun, så hoppas solen tar bra i morgon :)
Nu har jag inte sprungit på tre dagar och inte har jag dåligt samvete. För det första så är det alldeles för varmt, och för det andra så tog Lördags drickan bort all min ork och kondition. Men i morgon ska jag springa.

Annars händer det väl inte så mycket. Jag ska börja jobba natt på onsdag vilket jag ser fram imot. Anders är fortfarande arbetslös och stämplar, medans han roar sina syskon barn och klipper gräset :p
Barnen absolut älskar honom, och han är så bra med dom! Han kommer bli en fantastisk pappa en dag, förhoppningsvis snart. Det känns skönt!
Tycker i det stora hela att Anders har en fantastisk familj. Jag trivs riktigt bra med dom och känner att jag kan vara mig själv. Dom har varit super trevliga ända från början och inte dömt mig på förhand. Tycker det är grymt kul och spännande nu när Ninni snart ska ha barn. Stora syster Lina verkar också sugen på en liten rackare till :) Denna familjen kommer nog bli en STOR familj tror jag. Helt underbart!!!

Nu ska jag fixa lite kvällsfika för snart kommer svärmor hem och jag tror hon är hungrig efter cykelturen :)

//LiN*

*jag ska ladda upp lite bilder också men hinner inte i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0