Blött

Vi börja just titta på en film. Ja jag skulle aldrig börjat sett den. Den utlöste massa konstiga kännslor och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna och paniken i mitt bröst. Cigaretterna har nog varit en slags medicin mot kännslor för mig. Nu bubblar allting bara upp, och när Anders frågar varför jag ärledsen har jag inget svar, för jag vet ju inte varför tårarna kommer. Jag lämnade soffan och låste in mig på toaletten ca 20 minuter för att försöka lugna ner mig själv, men inte blev jag lugnare. Det måste liksom bara ut, så jag bara lät allting komma.
Blir nästan rädd för mig själv, för jag känner inte igen mig själv längre. Jag hoppas verkligen det går över snart för jag kan inte springa runt och grina hela tiden för minsta lilla sak.
Denna dagen har varit fullständigt onödig. Har varit en sväng i Tomelilla och köpt de sista födelsedagspressenterna  in för nästa kalas helg. Druckit kaffe med syster och legat i soffan. Totalt uttråkad! Lägenheten ser ut som sju svåra år och jag orkara bara inte ta tag i det.
Imorgon är det fotboll som står på schemat och Anders kommer säkert ladda från den stund han vaknar tills matchen börjar. Men det är hans intresse så jag hänger på.
På söndag ska jag jobba, tackade ja men ångrade mig ganska snabb men då var det för sent. Jag måste gå en kurs så jag kan lära mig säga nej, för detta börjar bli ohälsosamt!
Efter jobbet på söndag ska vi åka och titta på ett hus utanför St: Herrestad :) Det ska bli riktigt spännande och pappa Aron ska följa med oss.
Nu ska jag försöka sova!

God natt och hoppas ni får en riktigt trevlig helg!

//LiN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0