Här kommer bilderna.

Här kommer lite bilder från våra äventyr :)


Sundsvall


Sundsvall. Jag är en aning höjdrädd!

Hemsön. Här sov vi första natten.

Jag fick äntligen se en älg :)

Högakusten bron.



Njuter både av frukost och en underbar utsikt.


Vi ska ta linbanan upp för Skule berget, världens högsta kustlinje.

Schit, jag kom på att jag är höjdrädd. Börjar krampa och få panik :(

Jag kom snabbt på att jag skulle gå ner för berget och det gjorde jag!


Vandringen i Skule nationalpark var bättre än berget. Här vandrade vi i ca 2 timmar. Underbar!

Anders vid målet på våran vandring.


Nu är vi i Norge. Anders är grymt sugen på att bada i älven, ja det var jag med men vi gjorde aldrig det. Norge är fullt av mördar getingar :(


Snart hemma igen :)

Vi körde 170 mil på tre dagar. Finns många fler bilder med det är lite drygt att ladda upp dem.

//Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0