När allt annat bli meningslöst!

Min underbara pappa kom i Måndags eftermiddag. Ja han åkte tidigt morse men det var underbart att ha honom här. Allt som känts jobbigt försvann. I tisdags så vakna vi ganska tidigt, vi for iväg och fiskade hela dagen. Inte speciellt mycke fisk men det var helt underbart ändå! Vi fick åka till ICA maxi och köpa lite sill och torsk för pappa köpte en rök som vi var tvungna att testa. Men gud vad gott det var med rökad fisk, det skulle jag kunna äta näst intill varje dag tror jag.
Nu när han har åkt hem känner jag mig helt tom och är bara ap ledsen.
Just nu ångrar jag som fan att jag slutade på lasarettet i ystad. Hur kunde jag va så jävla dum? Man tror gräset är grönare på andra sidan men det är det faktiskt inte!
Inte hade jag klarat en hel sommar utan Anders men detta blev verkligen inte vad jag hade tänkt mig! Jag avskyr jobbet och har bara hemlängtan hela tiden. Borta bra men hemma absolut bäst!
Tänker lägga in om ledigt nästa vecka så jag kan få åka hem. Jag behöver verkligen det för jag kan inte gå runt och vara grinig och ledsen hela tiden. Efter vistelsen i skåne har jag fyra jobbe veckor kvar här uppe. Jag vet inte hur jag ska bete mig?!


Vad skulle jag göra utan min fina pappa?!

//Karolin

Kommentarer
Postat av: Marie-Louice

Du ska se att du kommer klara av det.

för du vet väl om att ni ska umgås med mig under morafestivlen :):P

2009-07-15 @ 17:42:29
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: Marre

haha ja jag hade då planerat det om nu inte ska göra något annat :P

2009-07-16 @ 18:46:36
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: åsa

de kommer gå bra.. :) få lite ny krafter, så kommer dom sista veckorna gå fort...:)

2009-07-17 @ 21:36:49
URL: http://aerikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0