Home

Jag vill hem till min lägenhet, till min tråkiga familj, till mitt gamla jobb och till mitt liv!!
Men jag har några veckor kvar här. Skulle behöva en års förbrukning av atarax för att klara detta. Har nog haft tre attacker hit tills. Men vem fan orkar bry sig!
Inget är vad det varit i denna hålla vars namn är Mora. Allt har förändrats och vännerna är inte kvar. Förstår inte varför de tjata så att jag skulle flytta tillbaka?! Jag kommer troligen aldrig mer att bo i Mora, och kanske riskerar jag att bli singel för detta. Men jag vill inte bo här!
Jag är så fruktansvärt less, kanske är det värmen som tar kol på mig vad vet jag?!  Jag vet allefall att de där tankarna om att skaffa barn måste ha varit sinnesförvirring eller ja kanske värmen som satte konstiga griller i huvudet på mig. Jag säger som jag sagt hela mitt liv.. "jag vill inte ha barn"! Det passar inte för alla så är det bara. Vissa skaffar djur i stället och kanske jag är en av dom?!

Nej men i morgon vill jag säkert ha barn igen. Jag tror jag lider av schizofreni kombinerat med en släng av depression(kanske krämper och tix också!). Detta jävla hemska humöret kom när jag slängde cigaretterna. Jag har ingen aning om vad som händer med mig, men jag hatar allt.
Skulle behövt flytta ut i skogen och leva som erimit. Slippa visa mig själv!
Nä fy fan va drygt. Ska nog ringa Psyk i morgon och höra om dom har några tabletter åt mig. Det är nästan så jag önskar livet ur mig själv!

Jävla piss liv!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Karro!!!!

Hoppas det känns bättre snart, blir ju orolig!

2009-07-01 @ 17:26:12
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0