Jobb

Igår fick jag rycka in och jobba kväll. Det var faktiskt ganska kul i stället för att vara hemma och dega i soffan. Jag fick även en elev som gick med mig, han gick andra året på gymnasiet. Det var en ganska lugn kväll så det fanns inte så mycke att göra. Men jag såg till så att min elev fick prova att sticka. Så jag slängde fram armen och han var jätte duktig. Han fick allefall blod av mig, men jag lärde honom några tips. Han kommer bli super bra bara han får öva.

Anders håller på med sitt starta företag project. Hoppas verkligen det här går vägen!! Det är inget som sker över en natt men nästa vecka på torsdagen ska han träffa en rådgivare. Anders var på möte på banken idag och dom var positiva. Han behöver dock en borgenär om han ska få ta lån.

Imorgon ska jag jobba kväll och på söndag bilr det en dag tur. Skönt att få jobba lite och tjäna pengar!

Ha en bra helg!!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0