Hemma

Då var man tillbaka i skåne och man kan knapt tro att det var snökaos här för en vecka sedan för nu är gräset grönt. Vi hade en super bra vecka i Mora. Lika stressigt som vanligt men inte mindre trevligt för det =) Saknar redan familjen Kax.
Idag ska jag jobba hela kvällen. Ska bli sjukt skönt och kul att få vara till nytta. Maggan (personalansvarig) ringde innan och gav mig änu mer jobb =) Så hoppas jag kan fylla hela januari med jobba, ja helst hela våren!!
Imorgon ska jag jobba dag och på kvällen kommer mamma & pappa och syster m, familj hit och ska fira lite nyår. Tror det blir en toppen kväll men gott sällskap och god mat. Annars händer det väl inte så mycke. Kitas sår läker relativt fint men ibland kan hon inte låta bli att klia på det. Men hon är en duktig tjej!! Vi kommer nog få en hel föreläsning av pappa om varför man inte ska ha hund. Men jag hoppas det går bra i alla fall!!

Nu ska jag packa min väska och duscha sen bär det av till sjukan. Ha en fin eftermiddag och kväll!
//Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0