Vicky

Har inte gjort så mycket idag. Städat lite år mamma och passat Vicky. Om några timmar ska jag och pappa åka in till malmö med Vickey, dom ska ta bort stygnen på henne. Jag är lite smått nervös över att jag ska behöva följa med Vicky in och inte pappa. Pappa är lite känslig och klarar inte riktigt av att se sår och sådant. Men hur ska jag klara det, lika mesig som min far. Nej jag ska bita ihop för pappas skull och hoppas på att Vickey mår bra så det inte stött till några fler äckliga sjukdommar!
Ikväll vet jag inte hur det blir. Är sugen på att gå på Kingsan då det spelar ett super bra band där och att jag gärna umgås lite med Zawa & Stina. Men har inte hört än avd Anders har lust med.
Imorgon vill jag åka till IKEA, vi fick ett pressentkort där när vi fyllde år. Men vi får se om tiden räcker till. I morgon kväll ska vi ut till Brogård. Det blir god matt och massage för min del och massa sport föt Anders så alla blir nöjda =)
På måndag ska jag börja söka jobb lite mer seriöst, måste fixa en inkomst! Får en lön i september men sen är det slut på pengarna, och jag vet inte om jag får stämpla än heller.
Hoppas alla får en trevlig helg!

//Karolin

P.s
Har ni en mörk långhårig hankatt till salu så säg till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0