Strypta Tomater

Nu vill jag bara hem hem hem hem hem! Kan inte tänka på något annat än hem hem hem hem! Inte för att jag vet om något kommer bli bättre för att jag får komma hem, men jag vill ändå hem.
Hopplösheten är väl total för att man ska behöva börja om igen. Nu ska vi ju flytta också och det är det värsta jag vet! Jag ska även behöva fixa mig ett jobb, fast jag sprungit så snabbt in i väggen jag bara har orkat! Eller kanske ska jag plugga? Nej inte orkar jag plugga, det var bara en dum tanke som kom farande. Fast sedan jag sluta röka känns inget omöjligt. Skulle kunna tänka mig att läsa till något som kräver mycket träning och motion, det skulle gjort mig gott. Vad coolt om man kunde bli idrottstränare =)  brandman ell polis. Nu orkar man motionera mera när man inte förstör lungorna längre. Nu är det bara latheten som sätter stopp för en!
Just nu är det jag som är mannen i förhållandet och tjänar pengar. Till hösten skulle Anders hemskt gärna få tjäna storkovan så jag kunnde få vara lite ledig =) Drömma får man faktiskt!

Klockan är tjugo i fyra och jag bara sitter här och väntar på att få börja jobba kl nio. Försökte sova en stund men då var de några barn som tvunget skulle spela bandy utanför fönstret. Och jag blir ju en hemsk människa om jag inte får sova ordentligt. Just nu är jag avskyvärd, spottar och fräser!
Kanske ska göra ett nytt försök, men tror Anders kommer hem när som helts från sin joggingrunda. Så jag får nog hålla mig vaken ett tag till.



Det är inte ofta denna hund ligger så här och njuter av livet! Jag fick för mig att jag skulle försöka trötta ut honom med mycket motion. Så jag tog honom och gick sex kilometer, ja vi sprang en bra bit också! Hunden börjar flås lite men jag håller på att dö! När jag släppte av honom hemma märktes det inte ens på honom att han hade varit ute och motionerat. *Grr* Blir smått frustrerad! Men nu hade Kenny provat att cykla med honom och det hade tydligen gått jätte bra. Så där är nog den nya motionsformen som kanske kan trötta ut denna draghund Huskie! Men vist är han söt när han sover!!!!

//Karolin

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Har den här hunden någonsin fått motion?

2009-08-26 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0