Sista helgen.

Jag skulle vilja skriva om hur fantastiskt roligt jag hade det igår men det kan jag inte. Det var tjejkväll ute i Läde hos Linda i går. Den sista festen innan jag drog hem till Skåne igen.
Jag och veronica har inte umgåts på hela sommaren. Vi har festat två kvällar och jobbat en natt ihop, det är vad vi har gjort tillsammans.
Jag som i stort sett tacka ja till jobb i Mora för att vi skulle kunna umgås hela sommaren men så har det inte blivit, ja det var naturligtvis för att Anders ville vara med sin familj också men mest för att jag sakna Vera så mycke!
Men igår fick jag en kniv i hjärtat, jag är annars en ganska kall människa som inte bryr mig men igår gjorde det så jävla ont. Fick verkligen kämpa för att tårarna inte skulle börja rinna. Jag kan bara inte förstå hur man kan säga så till sin "vän"?!
Snart är sommaren snart slut och den blev allt annat än vad jag hade hoppats på. Nu vill jag bara komma hem till mitt hem. Jag och Anders har bott lite överallt och våra saker ligger utspridda över hela mora känns det som. Jag har varit en idiot som feströkat, hur jag en skunde sjunka så lågt och sätta en sån där canser pinne i munnen. Vem fan vill dö i lungcanser, KOL eller någon annan relaterad röksjukdom?!
Nu blir det träning och motion i stället för ciggen, jag ska verkligen lyckas bli hälsosam och jag vet Anders kommer stötta mig hela vägen! Anders är nog det enda jag behöver, han är min vän, min sambo och MIN KÄRLEK!

Jobb blir det ikväll också, ska jobba med Johanna. En ap skön person. Hon är verkligen full av glädje! =) Sen är jag ledig Mån, Tis och så går jag på Onsdag kväll. Mina två sista nätter sen är det slut på idiotiska beslut.
Hoppas det är god mat på jobbet och att det råkar bli lite över =)
Hade en tanke om att jag skulle kunna flörta till mig en Söndags pizza av Anders, men han åt pizza med Kenny & Angelica igår så jag får nog ändra mina planer.

Over and OUT.

//Karolin






 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur kommer det sig att ni åkte igenom här då? Ni kunde ju stannat så hade jag bjudit på fika =)

Kramar

2009-08-16 @ 18:07:40
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0