Natt

Ska strax hoppa in i duschen för att sedan cykla till jobbet. Ska jobba med Sara hela helgen, så det kommer bli super bra! Idag har vi inte gjort allt för mycke. Fikade lite med pappa Lasse & Lena, Ninni & busen Theo. Theo är den coolaste ungen jag vet =)
Sen åkte vi upp till Risa. Rastade hundar och tog en sväng i skogen för att hitta svamp men det var lönlöst. Åt lite middag med svärmor och for sedan ner till Mora igen. Så nu sitter jag här i soffan och bloggar.
Imorgon ska vi äta gemensam middag ute i Vattnäs hos familjen Kax- Ågren. Det blir säkert trevligt, synd bara man ska jobba.

På måndag har jag fått för mig att jag ska försöka fixa allting in för hösten. Det betyder att jag ska försöka hjälpa Anders hitta ett jobb, för jag orkar inte oroa mig mer över denna hemska ekonomin vi har just nu. Jag är glad om vi kan betala hyran och kanske teleräkningen!
Nej nu ska jag inte tänka mer på det idag. Over and out!!!

//Karolin


Me @ work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0