Julklapp

Ja då har jag fått uppleva min julklapp jag fick av Anders och familjen Kax- Ågren. Kan meddela att det var den bästa dagen och kvällen i mitt liv. Har nog aldrig haft en så perfekt dag som den 22/8-09!
Dagen började med regn och åter regn. Det var inte för än en bit efter Gävle som det började klarna upp, och när vi närmade oss Sthlm började solen slå sig fram. Vi checkade in oss på värsta feta hotellet (enligt mig som aldrig bott på hotell i sverige) Sergel Plaza, hur fett låter liksom inte det! Efter att jag upptäckt massa coola saker på hotellrummet så som en hårfön och vikt toalettpapper och massa andra töntiga saker gjorde vi i ordning oss för att möta Zawa & Martin på Sergelstorg (Haha fatta, sergels torg). Vi gick en sväng i gamla stan och tittade på en del trevliga saker, sen gick vi till en Irländsk pub där vi drack gott och åt hur god mat som helst. Efter detta åkte vi tunnelbana :p ut till Stadion. Så fint väder som det var denna dag har det nog inte varit på hela sommaren i Mora! Förbandet var riktigt bra men jag kommer inte ihåg vad dom hette men dom påminde lite Moressy, deras förkortning var WL. Sen kom COLDPLAY =) Det var så sjukt overkligt och helt underbart bra! Jag bara skrek och sjöng och dansa och klappa, jag var helt tokig!! Det var helt perfekt, så nu vet jag inte vad Anders ska ge mig i julklapp detta året för att toppa detta!! Dock var det lite synd att Anders inte tycker om Coldplay lika mycke som jag, men han tyckte konserten var fet ändå =) En underbar dag & Kväll. Efter konserten åkte vi tunnelbana igen =) in till centrum. Alla ville ta en öl utom jag för jag hade natruligtvis tjejproblem. Men det blev en öl på något sliskigt hak. Nöjda och belåtna fast en aning hungriga gick vi hem till Sergel Plaza och tog med oss var sin sallad och dricka upp på rummet och hoppade ner i sängen och åt nattmat :)
Pannkakor blev det till frukos =) Tror igentligen att dom var till för barnen men man måste ju passa på liksom! Det var synd att det bara blev en natt på hotellet för jag gillade den lyxiga känslan :p Ja jag gillar väl all lyx!

EN HELT UNDERBAR & PERFEKT JULKLAPP!!

//Karolin






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0