Bröstcanser

Våran underbara Cairnterrier Vicky har fått bröstcanser. Hon var in förra måndagen och blev opererad. Tycker jätte synd om henne, 14år och ska behöva opereras. Det var inget hon hade ont av eller led av så jag förstår inte ens hur vetrinären kunde föreslå en peration?! Men nu börjar hon må bättre och vi hoppas att hon ska repa sig och leva gott ett tag till!

I måndags fick vi nycklarna till våran nya lägenhet =) Hur kul som helst. Så nu har vi varit där och torkat alla fönster och rensat undan all indredning utan de allra största möblerna. Vaktmästaren skulle komma en dag och köra bort dom. Jag tror vi kommer trivas super bra där. Kanske inte blir så kul att cykla in till stan i vinter men det ska nog gå det med!
Idag är Anders i väg och jobbar med pappa. Anders har varit orolig hela natten, så jag hoppas det går riktigt bra för honom. Skönt att han får jobba lite också!
Jag har legat lågt med att söka jobb. Vill ha lite semester nu och bara dona i lägenheten, men jag ska ta tag i det snart! Ska ringa sjukhuset, men min magkänsla säger att jag inte kommer få något jobb.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag åka till Jennie =)
Ha en bra dag!

//Karolin



Vicky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0