Då..

(skrev nyss värsta långa inlägget om min sommar 08. Men allt försvann, så nu lär jag få försöka skriva om det igen *suck*)

Jag sumerade sommaren 08 som min bästa sommar hitills. Jag har nog aldrig mått så bra som jag gjorde då och livet liksom bara lekte. Allting var så okomplicerat och underbart. En av höjdpunkterna var när vi helt plötsligt bestämde oss för att till Idre under Idre yran. Jag, Vera, Sir AK och Jessie lånade Kennys bil och tanka den full på mitt tomma visakort och for iväg. Får första paus hölls i Älvdalen. Vi hade redan hunnit med en hel del öl och vi köpte alla oss ett par ap fula solglasögon på okQ8 macken, ja jessis brillor var ganska coola måste jag säga! Men dom råka hon dricka bort redan på kvällen :p
Vi ockuperade oss hemma hos Ola. Stackars karl.
Vi lämnade av Sir Ak och Jessi hos ola för att sedan åka och hämta Veras föräldrar uppe i Storbo. Väl tillbaka i Idre brkade festen loss och det måste ha varit tidernas helg :) Träffade sjukt mycket tokigt folk och myggen frodades.
Jag var min egen och levde efter mina egna premissioner. Jag önskar och hoppas på en lika bra sommar, men tvivlar starkt på det.
Även min födelsedagsfest var en höjdpunkt. Robban kom upp från sthlm och Sir Ak kom ner från Östersund. Jag hade riktigt kul den kvällen. Trivs som bäst när det är mycket trevligt folk omkring mig.
När jag tänker tillbaka på allting känner jag mig nästan fallfärdig, nu tycker jag inte livet är lika kul och känner mig mest bara trött.
Känns som att jag kommer stå där ensam igen. Inga tecken på något annat, inte ens närheten är närvarande. Men kanske blir det bättre!

Nu ska jag fixa iordning allt inför en kväll på jobbet. Tycker det är skönt att jobba, skulle vilja jobba lite mer än vad jag gör nu. Då har jag något att tänka på och något att göra. Annars har jag ganska tråkigt och det hände inte speciellt mycke kul!
Åå nu kom posten också, ska genast kolla vad det är!

Bye!

//LiN*

Kommentarer
Postat av: kax

Älskar dig!

2009-04-19 @ 19:55:51
URL: http://kaxett.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0