Livet

Igår var det jätte fint väder. Hade ca 20 grader i solen om inte mer. Vid lunch tid åkte vi ut till syster. Jörgen, Anders och Amanda åkte och golfade medans jag, Johanna och Annelie njöt av solen på deras alltan. Johanna flätade hela mitt hår, såg ganska roligt ut. Sen spela vi lite Gitar Heroe.
Jörgen vann golfen, Anders kom på andra plats och Amanda var en dålig förlorare. Hon är ganska rolig må jag säga :)
Senare på kvällen gjorde vi varma mackor och kollade en Bond film, jag tyckte den var riktigt dålig.
Efter den trevliga dagen somnade jag ganska omgående efter att vi kom hem. Idag är det också hur fint väder som helst. De har lovat ännu mer värme idag, och det ser jag fram emot. Borde göra ett ryck och städa här, men får se om orken räcker till.
Har bestämt att idag blir det bara flytande föda. Vi har ätit så mycke under denna helgen, är helt uppsvälda. Ska ut på en promenad senare. Måste försöka avlägsna lite kalorier.
Imorgon är det jobb. Klockan ringer halv sex, då är det slut med sovmorgon. Jobba bara två dagar och en kväll sen är jag ledig igen. Ganska töntigt schema, men skönt att ha ett jobb :)  Men till hösten är man säkert arbetslös igen. Hoppas på att få komma tillbaka till sjukhuset. Trivs ganska bra faktiskt, och hade jag fått jobba natt där i sommar hade jag absolut stannat kvar. Men ska inte börja tänka på hösten än, först ska jag jobba klart här till sista maj. Sen ser det ut som att jag får två veckor semester och vecka 26 börjar jag på Spanskgården.
Är säker på att det kommer bli hur bra som helst :) Ska bli riktigt kul att vara med Anders familj i sommar, och har vi tur så är vi kvar i Mora tills hans lillasyster får barn. Tror det var uträknat till augusti. Hans familj är riktigt trevliga att vara med, så det ser jag verkligen fram emot!!

Nu ska jag krypa ner hos Anders och mysa lite, sen ska vi ta oss an dagen :)



*Anders och jag på kalas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0