Stan

Det har varit en riktigt bra dag. Gick upp halv sex, hur lätt som helst. Var på jobbet redan tjugo över sex. Hinka i mig massa kaffe och fick rapport från natt ssk. Tog två stycken EKG helt själv, var mäkta stolt att jag klara det :)  Tjugo över två väntade Anders på mig utanför lasarettet. Vi gick hem och bytte om för att gå ner på stan. Det var jätte skönt att komma ut lite och kolla i affärer. Handlade inget men trevligt ändå.
Sen gick vi hem och lagade mat, en god gryta med svamp, paprika och bacon. Nu ligger vi i soffan och har det bra. Anders tittar på vänner och skrattar som en tok (som han alltid gör till vänner!).
Nu ska jag njuta av kvällen sen gräva ner mig under täcket :)

//LiN*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0